loading...
bia2firemusic
admin بازدید : 434 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

 

بیوگرافی امید

بیوگرافی کامل جاودان صدای عشق -امیدامید سلطانی متولد ۶ مرداده ۱۳۴۵٫
متولد شده در تهران پیچ قدیم شمیران و مادر پدرشون متولد چهار محال بختیاریکه از۵سالگی در تهران زندگی میکردند.
امید دارای ۴ خواهر و برادر هستش . پدر امید حاج حسین نام دارد که ایشان در قید حیات نیستند . پدر ایشان سال ۱۳۸۵از دنیا رفتند.
هنگامی که امید فهمید صدا دارد ۹ سال بیشتر نداشت . از هنر های دیگر امید میتوان به نقاشی و خطاطی او اشاره کرد امید در این امور مهارت بسیار خاصی دارد .

اما امید در ۱۸ سالگی به جبهه های جنگ رفت تا از وطن مادری خود دفاع کند همچنین گفته میشود ایشان جانباز نیز هست.

امید میگفت سالها پیش که روی یه تابلویی کار میکردم، درویشی منو صدا زد ، ودر اونجا حرفهای عجیبی به من زد . درویش به امید گفته بود تو در اینده فرد بسیار مشهوری خواهی شد . و میلینوها نفر برای تو دست میزنند . بر سر تو تاج میگذارند و حتی خود درویش چهره همسر امید رو برای او ترسیم می کند .
همان طور که خود درویش چهره واقعی همسر امید رو برای او ترسیم کرده بود ، امید این بار چهره واقعی همسر خود را از نزدیک دید بله قصه عشق امید و ارزو به گفته خیلی ها قصه عشق لیلی و مجنون هستش . همان طور که امید در کارت عروسی خود نوشته بود . امید به ارزوی خود رسید.


بعد از آن امید وارد ترکیه شد و فقط با ۲۵۰۰۰ هزار تومان پول روز های سختی درانتظار داشت . خانه ای که امید در ان زندگی میکرد به گفته خودش فقط ۱۰ روز مشغول پاک کردن آن خانه بود .
در ترکیه امید به دنبال ادامه تحصیل رفت اما به گفته خودش ، درس خواندن دیگر جواب گوی زندگی او نبود .

واین بار امید به دنبال نعمت خدادادی خود رفت بله صدای جاودان خود .
امید اولین بار در یک کاباره مشغول به خوندن شد ، این صدای جادویی نظر خیلی از صاحب کاباره ها رو به خود جلب کرد. ولی در این راه امید از تحصیل خود غافل نشد . و تحصیلات خود رو تا رشته مهندسی معماری ادامه داد.

پس از آن و وقتی که درخواندن نیز به موفقیت دست یافت و تجربه کسب کرد تصمیم گرفت تا اولین آلبوم خود را روانه بازار کند

اولین جرقه ی کارهای امیدبا آلبوم باران آغاز شد که تمام مراحل ضبط آن در ترکیه انجام شد و برای اولین بار صدای امید از رادیو پخش شد و به وسیله کمپانی معتبر ترانه به مدیریت وارطان آوانسیان وجهانگیر طبریایی در سال ۱۹۹۲ میلادی در سراسر جهان پخش شد با ترانه های زیبایی همچو :باران ، خسته ، قسمت ، لبات گل اناره غم ساز ، اولین آلبوم او با موفقیت پخش شد پس از پخش این آلبوم صدای امید برای همیشه در موزیک ایران جاودانه شد

ترانه ی باران با آهنگسازی کیومرث سلیم پور و ترانه زیبای رحمان شکوفه پور به زیباترین و بدیع ترین آهنگهای امید و حتی موسیقی ایران تبدیل شد .
بعد از موفقیت این آلبوم امید راهی آمریکا شد تا در شهر فرشتگان به فعالیت هنری اش ادامه دهد.

اولین کنسرت امید در هالییود بود . در یه سالن بزرگ که فقط با وجود چند خواننده . پر میشد . ولی امید به تنهایی سالن رو سودات کرد . اخه همه امید رو خواننده غایب میدانستند . و چهره ای از امید نداشتند

دومین البوم امید هر دو عاشق نام داشت . که این البوم هم از طرف شرکت ترانه به بازار عرضه شد . هردو عاشق شامل ۸ آهنگ شد به نام های : مهتاب ، کاشکی ، ایــران من ، دوستم نداشتی ، عاشق ، خودت میدونی ، هر دو عاشق ، ترکی یکی از زیبا ترین و دلنشین ترین آلبوم های امید رو به وجود آورد .

سومین البوم حضرت عشق نام داشت . که قرار بود از طرف شرکت ترانه به بازار عرضه بشه . ولی به دلایل مختلفی این امر میسر نشد . و البوم از طرف شرکت کلتکس به بازار عرضه شد . از زیباترین اهنگ های این البوم میتوان به اهنگ . حضرت عشق . تیکه گاه . حرف نگفته اشاره کرد .

متاسفانه برای البوم چهارم امید مشکل ویزا به وجود اومد . که ایشون مجبور به ترک امریکا شدند و به اسراییل مهاجرت کردند….حضور در اسراییل و دور شدن از صحنه عذاب سختی را برایش به وجود آورده است…..

روزهای بسیار سختی در انتظار امید بود . حتی به گفته خود امید میخواست خوانندگی رو کنار بذاره . ولی این موفقیت دوباره را اول مدیون خداوند بعد همسرش ارزو میدانست .

البوم پرسه های عاشقانه چهارمین البوم امید بود . معروفترین اهنگ این البوم اهنگ یاسمین هستش . که این اهنگ رو امید برای دخترش یاسمین خونده . شعری از خانم ژاکلین . اهنگ سازی محمد مقدم .

آلبوم سربلند:
پنجمین البوم امید سربلند نام داشت این البوم مثل البومهای قبلی امید مورد استقبال خوبی قرار گرفت به گفته خوده امید اگر بخواهد یکی از آلبومهای خود رابه عنوان مدرک اعتبار معرفی کند آن آلبوم سربلند خواهد بود

آلبوم پیروزی:
و بعد از ۲ سال دوری وانتظار. امید دوباره به امریکا برگشت . وبا البوم پیروزی . پیروزی دیگر در کارنامه امید ایجاد کرد . این البوم پرفروشترین البوم سال ۲۰۰۲ بود امید در این البوم اهنگ همسفر رو برای همسرش خونده .با شعری از اقای مسعود فرد منش . واهنگ سازی اقای محمد مقدم
  

آلبومی که این بار هم با آهنگهای زیبایی چون: ”دوستت دارم“تو محشری“گل رویایی“ پیروزی و ….. گل کرد و بار دیگر نام امید بر سر زبانها افتاد.

در این آلبوم ترانه ی همسفر را شاید بتوان ترانه ای دانست که امید برای همسرش خانم آرزو خوانده است.

به مناسبت موفقیت این آلبوم کمپانی آونگ جشنی را برپا ساخت.کنسرت بزرگی که در سالن یوونیورسال آمفی تئاتر برگزار شد.کنسرت عظیمی که همگان را به تحسین امید و صدای او واداشت.

بعد از این امید هر ماه کنسرتهایی را در شهرهای مختلف برگزار کرد و علاقه مندان و طرفداران خود را سیراب ساخت..

کنسرت های امید:
بعد از ان تور کنسرتهای امید شروع شد . و در ۲۲ نوامبر ۲۰۰۲ امید در سالن گیبسون امفی تیاتر برنامه اجرا کرد . سالنی که هیچ خواننده ای نتونسته بود به تنهای ان رو سو دات کند . حتی بهترین خواننده های امریکایی. تا جایی که مورد تعجب بسیاری شده بود . ولی امید به تنهایی سالن رو سو دات کرد .

امید در سال ۲۰۰۴ البوم کنسرت های خود رو به بازار عرضه کرد . و به حق مورد استقبال مردم قرار گرفت .

آلبوم کنسرتهای امید آلبومی بود که در اکتبر ۲۰۰۴ توسط کمپانی آونگ عرضه شد

آلبوم انتظار:

۴ سال انتظارر برای هوادارن . چهار سال نشیدن حتی یه اهنگ جدید برای طرفداران زیاد جالب نبود . ولی امید این نوید رو داده بوده بعد از ۴ سال دوباره طلوعی دیگر رو در کارنامه خود شاهد هستم

البوم انتظار . انتظار رو برای طرفدارن به پایان رساند .البومی که استقبال بی نظیر مردم رو در پی داشت .
 
 آلبوم شب میلاد(آیه های بارانی):
آلبومــــــــــــــــــی بی نظیر از حضرت عشق که شور و غوغایی دوباره در بین مردم وطرفداران امید عزیز بر پا کرد…..این آلبوم از طرف کمپانی آونگ به بازار ارائه شد……امید بعد از استقبال بی نظیری که از آلبوم انجام شد مثل همیشه از یار و یاور همیشگی خود یعنی آرزوی عزیز و رامین زمانی عزیز تشکر بسیار کرد
از خواننده ای مورد علاقه امید میتوان به: داریوش . ابی . معین اشاره کرد . ولی از کودکی امید علاقه خاصی به صدای مازیار داشت
این روزها امید رو جاودان صدای عشق خطاب میکنند و به حق این لقب برازنده این صدای جادویی و ملکوتی هست…..
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مدیر: سلام من مدیر این وبلاگ هستم امیدوارم از مطالب این سایت لذت ببرید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 412
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 306
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 588
  • بازدید ماه : 588
  • بازدید سال : 13,925
  • بازدید کلی : 78,761
  • کدهای اختصاصی
    خوانندگان